Tuesday, February 23, 2010

Kena Langgar Dengan RapidKL

How2 Make Money From Internet.Fast Track - It Works!
How2Pass™ Cisco® Certifications - It Works!

Jangan ler sesekali kena langgar dengan RapidKL. sebabnya, korang btol sekalipun...memang korang akan tetap salah. patut ler bas RapidKL ni bawak cam menggelabah cam sial. diorang ni macam ada immunity. malam tadi, kete aku kena sagat dengan RapidKL. rabak side mirror. dah ler aku dok kat lane kanan, boleh die amik corner makan jalan..sagat kete aku. lpas tu aku kejor ler sampai dapat. boleh die cakap tak perasan pun bas die langgar kete aku. macam lahanat. lantaklaa...janji korang report polis.

Sekali daa ada agen workshop tanya aku...eksiden dengan ape..aku cakap dengan bas. terus die surrender buat-buat tak nampak aku. padahal masa aku sampai, beriya giler die nak amik repair kete aku. rupenyer, kalo eksiden dengan bas..memang konpem bas menang. tapi malam tadi, kete aku yang menang. kalo dah die sagat dari tengah2 body bas tuh...memang die salah laaa. nasib baik aku tak tekan minyak lagik..kalau tak..abis sebjik kete kena sagat. tapi..nak wat cmana, mende nak jadik kan. memang aku takde kesian pnyer kat driver tuh. nasib baik kete je yang rosak...kalau sampai cedera bagai..sape nak tanggung.

Moral of the story...stay away from RapidKL bus or Metrobus. diorang ni ingat jalan ni atuk diorang punye jer. main rembat jek. macam hampeh!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home