Tuesday, August 24, 2010

Palace of Golden Horses Health Centre & Vacation CLub Scam

How2 Make Money From Internet.Fast Track - It Works!
How2Pass™ Cisco® Certifications - It Works!

Begini ceritanya. Last few weeks, aku ada attend satu event MOFEW di Midvalley. so kat situ ada laa form lucky draw untuk teka bola dalam balang. so after two weeks, suddenly aku dapat call dari Hotel Palce of Golden Horses, cakap pasal lucky draw tuh. so the correct answer is 200 but my answer is almost correct. so they said they will give me a voucher for berbuka puasa at Palace of Golden Horses & also hotel voucher for 3 days & 2 night. mula-mula aku rasa macam,tak payah lah sebab aku dah ada appointment lain but the caller still persuade me to join the event. so, i ask..is it free? and the caller said it is free. i already ask..which restaurant? so the caller said..bukan restoran..berbuka kat hotel. so,aku pun tak suspect something weird.

So on that day aku pun speeding lah selajunya takut tak sempat kan kan. so aku sampai kat hotel about 6. kire awal laa jugak. mula-mula rasa suspicious sbb hotel yang bapak gah ni...tak banyak kete yang parking. so it means that...it is not a good business. so naik atas..aku pun call lah orang hotel..so die die suruh laa turun lif pegi ker Health Club, tempat untuk health screening. so kat sana ada laa a few people lagi yang datang. so..lepas isi form...and then 1 thing aku nampak mencurigakan sbb dalam form tu kena masukkan nombor kad kredit+ last four digit. weird betul. then at 7 diorang pun bawak laa kitorang pegi ke 'tempat berbuka'. ku sangkakan Corousel Restaurant...tapi cuma small hall kat sebelah health centre tuh. then ternampaklah beberapa bekas makanan ala-ala catering tuh. fulamak, aku kena kencing neh!kalo stakat makanan camneh..baik aku beli kat pasar ramadhan..lagi mahal dari makanan dioragn neh.

then. ada a few couples lagi yang masuk ke hall tuh. ada yang muka biasa jek..ada yang muka bengang giler..ada muka yang macam nak bunuh orang. mau nye tak. ini bulan posa...sanggup buat orang camtuh. skali aku tengok lauk-lauknya...aku rasa harga nya cuma RM6 satu kepala. tapi yang aku tak pueh ati sbb diorang cakap aku menang voucher untuk berbuka puasa. kalo stakat bebuka camtu...aku lebih dari mampu. tak payah lah nak aniaya orang Islam bulan-bulan posa neh. tapi staff diorang neh kebanyakannya melayu..tapi muka semua tak boleh blah.

Aku rasa nak blah..tapi tiket parking aku diorang pegang. pandai btol diorg neh. nak tak nak, lepas makan aku selamba je mintak balik tiket parking and then staff-staff diorang semua pandang sinis kat aku...macam bagus je semua. semoga cepat-cepat bankrap!

So if you receive call from this number...just be alert: 0123014405

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home